lørdag 26. mars 2011

Ellen DeGeneres Show!

Er det en dame jeg forguder så er det Ellen DeGeneres! Hun er den mest inspirerende, morsomme, gavemilde, beste mennesket på jorda! Jeg begynte å se showet hennes for noen år siden og siden da, har jeg fått med meg så og si alt.

Laugh. Dance. ELLEN!

Showet hennes The Ellen DeGeneres Show startet i 2003 og still keeping strong! Hun har alt fra kjendiser, dagens helter, dyr og talenter hun ser fra youtube. Jeg gråter omtrent hver eneste gang jeg ser på det. For hun er så god og vil alle godt! Det er ikke mange der ute i verden som er som henne og vi trenger mennesker som vil hjelpe, gjør det med gledet og et godt smil! Og gjerne en vits på lur, hihi.


Her er et bildet fra youtube videoen med klipp fra de beste tidene gjennom 1.000 episoder!
JEG LER MEG IHJEL!
Ellen og hennes vakre kone Portia de Rossi!
De giftet seg 16. august 2008 og her kan du se bilder fra bryllupet demmes.
Å være på showet hennes står øverst på Bucket-lista mi! Så det er et høyt mål jeg har i livet!

There's just ONE Ellen!

Ingen kommentarer: