tirsdag 5. april 2011

Bridget's Sexiest Beaches

Jeg husker for noen år siden, så kjeda jeg meg og da var "The Girls Next Door" på E! og jeg ble sittende å se på. Og jeg må innrømme at jeg fikk dilla, så jeg har sett alt. Men når det ble slutt mellom "The Hef" og Holly / Bridget / Kendra så kom det jo inn tre nye jenter (som kjapt ble til èn).

Fra venstre: Kendra, Holly og Bridget.
Etter det ble slutt, så fikk jo alle jentene sin egen serie. Og jeg må jo si jeg hadde blitt "litt glad i de" etter serien, for de er så søte. Kendra er den mest livlige av de og nå har hun giftet seg og fått baby. Jeg følger serien hennes også. Samme som Holly som lever livet i Las Vegas og har sitt eget show som hun er stjerna i 6 ganger i uka, Peepshow!

Men det er Bridget som er min yndlings. Hun er så skjønn og herlig! Vil alle godt og er bare tverdt igjennom godhjerta! Hun har ikke sin egen "reality"-serie, på en måte, slik som Holly og Kendra, men Bridget har reist rundt i verden og sjekket de beste strendene og hva man kan gjøre i de forskjellige landene. Hun har vært i Australia, Croatia, Jamaica, Turks & Caicos, Thailand, Spania og Hawaii. Det er i allefall de episodene jeg har fått tak i og fått sett. Men hun har også vært i Southern California, Miami (Florida), Playa Jaco (Costa Rica), Key West (Florida), Essaouira (Morocco), Cancun (Mexico), Agadir (Morocco) og Talum (Mexico). Serien heter "Bridget's Sexiest Beaches" og jeg syns det er så leit at jeg ikke finner de siste episodene!  

Er hun ikke søt?
Jeg sitter å drømmer meg bort når jeg ser på serien hennes. Det er så mye fint å se på og så mye morro hun får gjøre! *misunnerlig* Mange av tingene hun gjør i episodene, står på min "Bucket List".



Kan noen hjelpe meg med å finne episode 8 - 17?



Bildene er lånt fra Google.

2 kommentarer:

Lasse sa...

Er det noen av disse?

http://www.surfthechannel.com/search/all/3/1/bridget%27s%20sexiest.html#

Line Amalie sa...

For det første: JOHOO! Du er den aller første som kommenterer noen sted i bloggen min! :D I like it! ;)

Og.. hmm, nei jeg har alle de der. Det ser faktisk ut til at ingen av de siste 10 episodene er ute :( Buhu! Men tusen takk for at du tok deg tid til å sjekke :D