mandag 11. april 2011

Casper

Det finnes mange Casper filmer, men det er bare én "Casper" for meg!


Dette er en av yndlings-barnefilmene mine. Morsom laget, søt og rett og slett herlig! Christina Ricci er også med, og.. enkelte syntes jeg ligner på henne, hehe. Det kan stemme det altså. Men det oppdaget jeg ikke før for noen år siden, lenge etter jeg så Casper for første gang.


Devon Sawa spiller Casper når han blir forvandlet til mennesket. Og den dansen bringer meg rett tilbake til tenårene. Hvor det kiler i magen når han kommer ned trappa, for han var jo så søt!! Hihi.

"Can I keep you?"
Og er det en ting jeg elsker med denne filmen, så er det filmmusikken. Spesielt dette stykket av James Horner (som er en av mine favoritt komponister!).





Bildene er lånt fra Google.

Ingen kommentarer: