tirsdag 5. april 2011

Whose Line Is It Anyway?

Er det en serie jeg ler GODT av, så er det "Whose Line Is It Anyway?". Serien går ut på å improvisere og det er derfor den fascinerer meg så for de er utrolig flinke de som er med! Drew Carey er programleder, mens Ryan Stiles, Colin Mochrie og Wayne Brady er faste gjester. Det er alltid fire stykker på scenen, så den fjerde personen varierer ofte, men det er for det meste Greg Proops, Brad Sherwood, Charles Esten eller Jeff Bryan Davis.

Men det har også vært med mer kjente fjes i denne serien som Robin Williams, Kathy Griffin, Whoopi Goldberg, David Hasselhoff, Jerry Springer og gærne Richard Simmons!

For å "tease" dere litt med å ville se serien, så må jeg jo vise dere noe! Og det er uendelige mye å velge mellom, men her er noen få.

Wayne Brady:
Synger som Prince!
Og denne sangen fikk jeg på hodet i flere uker!
Colin Mochrie:
Sammen med Ryan og Wayne som Three-headed Broadway Star!
Noen ganger så klaffer alt sammen! Haha!!
Ryan Stiles:
Er det noen som får de rareste oppgavene i Party Quirks, så er det han!
Jeff Bryan Davis:
Hehe, her synger Wayne og Jeff om Norge faktisk!
Nei, dette er en serie som jeg kan se hundre ganger og le like mye hver gang! Den finnes også tidligere sesonger i UK, men det har jeg ikke sett alt av. Men det kommer vel.



Alle bildene er lånt fra Google.


Ingen kommentarer: