onsdag 6. april 2011

The Big Bang Theory

Power to the nerds!!
Fra venstre:
Sheldon (Jim Parson), Leonard (Johnny Galecki), Penny (Kaley Cuoco),
Howard (Simon Helberg) og Raj (Kunal Nayyar)
"The Big Bang Theory" er en serie helt for seg selv! Men nerding har aldri vært så morsomt! En gjeng med de største nerdene som du kan tenke deg! Og kanskje kongen selv av alle nerder: Sheldon Cooper.. DR. Sheldon Cooper!

Jeg ler bare jeg ser ansiktet hans!
Han er en skuespiller som er "outa this world" fantastisk!
Men så, selvfølgelig, er det med en smokin' hot girl next door - Penny! Hun er morsom, sinnsykt pen, sarkastisk og får våre tre venner (Sheldon gjelder ikke) ned på jorda av og til.

The ultimate girl next door!
Hysterisk morsom serie som alle burde få med seg. Jeg ler meg ihjel i allefall. Jeg har aldri satt mer pris på nerder!

Johnny Galecki har også vært med i en film jeg elsker (som er et must hver jul) "Christmas Vacation" hvor han spiller sønnen Russ. Det hadde jeg nok ikke lagt merke til om Merethe ikke hadde nevnt det. Men noe jeg har lagt merke til selv, er hvor kjekk han egentlig er! Jeg fikk hakeslipp når jeg så han utenfor settet av serien.

Leonard                                                             Johnny
He cleans up GOOD!


Alle bildene er lånt fra Google.

Ingen kommentarer: