lørdag 7. januar 2012

RED

Jeg hadde ikke hørt om "Red" en gang. Jeg jobbet på Den Store Kinodagen på SF Kino i Sandvika og jeg var ferdig klokka 18:30 og den startet 18:30, så da tenkte jeg "Hvorfor ikke..? Har ikke noe bedre å gjøre..". Jeg hadde ingen forventninger og valgte den kun fordi jeg så at det var så mange kjente med i filmen.
 
Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich og Helen Mirren, for eksempel :-)
Det var den beste filmen som gikk på den tida! Og jeg anbefalte den til alle som spurte meg hvem de skulle på og sa de kunne få pengene tilbake hvis de ikke likte den, hehe.


Folk (utenom meg) liker å se trailere for filmer de skal se. Jeg syns det ødelegger totalt, men det er min mening. Her er traileren for filmen i allefall :-)

Dette er virkelig svaret på action-komedie! For det er mange morsomme øyeblikk her! Jeg ler meg ihjel til denne scenen i allefall ;-)


Jeg syntes alle burde se denne filmen hvis de vil ha en god latter. Og vil se flere av de beste skuespillerne i action!

Ingen kommentarer: