mandag 9. januar 2012

Face Off

Nei, det er ikke filmen jeg snakker om (selvom jeg anbefaler den også), men serien! Jeg så idag en episode på tv og så endte jeg opp med å laste ned hele serien (kun 8 episoder av første sesong) og nå har jeg sett alt sammen i ett kjør! Jeg klarte ikke slutte, for det var så mye bra og så mange talenter med i denne serien.
På bildet ser du kanskje hva konseptet går ut på? Nemlig ekstrem sminke. Sminke de bruker i filmer, for eksempel. Ufattelig kult! Dette er virkelig en inspirasjon for den kreative hjernen for her er det mange å inspireres av! Her er det ingen ende i fantasien altså! I det hele tatt!

Jeg kommer ikke til å si noe om deltakerne, men jeg hadde mine favoritter. Men jeg fant frem to av karakterene som ble laget under serien.
De ser bedre ut i virkeligheten. Disse skapningene her er ikke akkurat skapt for å fotograferes i et hvitt studio med masse lys med tanke på at de er mørke skapninger. Skulle gjerne vist mer også, men for det første så vil jeg ikke avsløre for mye og for det andre så var det ikke lett å finne bilder fra karakterene de laget.

Gleder meg bare til 11. januar, for da kommer første episode av sesong 2!!



Jeg har lyst til å vise visse interesserte noen bilder av en av de kuleste utfordringene, men for de som ikke har lyst til å få en liten "spoiler", så ikke les lenger enn dette.







På venstre siden, ser du en sketch over hva de forestilte seg og til høyre er hva de laget!

Ingen kommentarer: