onsdag 7. september 2011

Just Friends

En av mine yndlinsgkomedier som jeg kan se 114 ganger uten å stoppe å le, er "Just Friends" med Ryan Reynolds. Det som er så greit med Reynolds er at han fungerer i både komedie, action og thrillere. Han er også med i en av mine yndlinsgfilmer "X-Men Origins: Wolverine" som Wade Wilson / Deadpool og i 2014 kommer hans egen origins om karakteren hans Deadpool.

Trailer fra youtube.
Denne trailer'n er altfor lang og it doesn't do the movie justice!
Bare så det er sagt. Jeg hadde tatt meg på mitt ord og bare sett filmen før trailer'n.
Jeg er egentlig ganske kresen når det kommer til komedier (spesielt de siste åra) for alt har blitt brukt opp. Samme gjelder skrekk/thrillere. Men Reynolds er like morsom som han er kjekk!

Anna Faris er vel den samme som hun spiller i flere roller. Men det er denne filmen jeg liker henne best i. Hun kan det å spille dum, diva og deilig! Det er jo også flere kjente med, som Amy Smart, Chris Klein og Chris Marquette (digger'n).

Er det noe jeg alltid sjekker etter jeg har sett en film er BLOOPERS!! Gag reel'n til denne filmen er vel den jeg har ledd mest av når det kommer til feilene i filmer. Jeg digger det!! Så enjoy! Men anbefaler å se filmen først ;)

Ingen kommentarer: