søndag 27. februar 2011

Back to the Future

Hvis man er så fan av film som jeg er, har du helt sikkert sett "Back to the Future" filmene. Hvis ikke, har du virkelig gått glipp de tre mest geniale filmene i historien.
Fra 1985, 1989 og 1990.
Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte med dette. Det er tre filmer man må se før man dør, det er sikkert og vist. Hvis man ikke liker disse filmene, så må jeg nesten si det er noe galt med deg, hehe. Robert Zemeckis er regissør og Steven Spielberg er "executive producer"! Michael J. Fox er hovedrollen, MARTY MCFLY! Sammen med Christopher Lloyd som Doc.


Det handler selvfølgelig om fremtiden (og litt fortid) og at Doc har laget en tidsreisende Delorean! Disse tre filmene er de morsomste, best gjennomtenkte filmene noensinne. Jeg kan ikke få nok av de!


Musikken også! Huey Lewis and the News har to av sangene i filmene og Huey Lewis har en bitteliten rolle rett før Marty og bandet hans skal spille demmes sang for audition til skoleballet. Back in Time og Power of Love er verdt å høre! Bandet har også en annen sang fra en annen film ("American Psycho") som dere også burde høre: Hip to be Square!



Alle bildene er lånt fra Google .

Ingen kommentarer: