søndag 27. februar 2011

Jumanji

 
Filmen er fra 1995 og den er laget av Joe Johnston. Her er også en av mine favoritt skuespillere med; Robin Williams! Han er så god og morsom! Han har vært med i mange gode filmer som jeg kan anbefale selv: "Dead Poets Society", "Awekanings", "Hook" (også en av mine absolutt favorittfilmer!), "Aladdin" (stemmen til Genie! Topp 4 Disney Klassikere!), "Mrs. Doubtfire" (ELSKER denne filmen!), "Robots" (stemmen til Fender, haha!), "Happy Feet" (stemmen til Ramon/Lovelace), "Night at the Museum" & "Night at the Museum 2: Battle of the Smithsonian".


Bonnie Hunt, Bradley Pierce, Kirstin Dunst og Robin Williams.

Kirsten Dunst er også med i denne filmen. I 1995 var hun bare 15 år, men hun har spilt i mange filmer frem til nå. Men det er ikke mange jeg liker av henne, er ikke så stor fan. "Jumanji" er filmen jeg liker best med henne. Men jeg kan faktisk også si at "Interview with a Vampire: The Vampire Chronicles" og "Spider-Man" er grei underholdning.

Filmen er utrolig morsom og selv om det er "farlig" det de spiller, så får du lyst til å spille Jumanji selv. Det vil i allefall jeg!! Så den anbefales på det sterkeste!

Alle bildene er lånt fra Google.

Ingen kommentarer: