tirsdag 3. mai 2011

Friends

"Friends" må vel være den aller mest kjente og mest elsket serien som finnes, har jeg rett?


Jeg har sett alle 10 sesongene .. utallige ganger. Har mista tellinga for å si det sånn. Går aldri lei! Serien passer for alle aldre også. Foreldrene mine er også store fans og det er så morro for da kan vi sitte å se det sammen.

Jennifer Aniston (Rachel), Courtney Cox (Monica), Lisa Kudrow (Phoepe)
David Schwimmer (Ross), Matthew Perry (Chandler), Matt LeBlanc (Joey)
Og hvem er det som ikke vil leve det livet? Bo rett ved siden av sine beste venner som gjør så mye godt for hverandre. Har det så morro og bare lever livet. Greit, jeg har det ganske så likt, med tanke på hvor mange gode venner jeg har, hehe. Venner For Livet.


Bildene er lånt fra Google.

Ingen kommentarer: