tirsdag 10. mai 2011

Tom & Jerry

I følge min mening er den beste tegneserien noen sinne: "TOM & JERRY"!!

//Google.
Jeg og Lise har sett alle episodene og vi ble aldri lei. Jeg kan snakke for meg selv (og ganske så sikkert for Lise og) når jeg sier at jeg fortsatt ikke er lei og kommer nok aldri til å bli det heller. Vi pleide å legge til stemmer på Tom & Jerry også, haha! Jeg var alltid Tom, hvis ikke Lise var Nibbles, for hun var alltid Jerry (hvis ikke Nibbles var med).

//Google. Min yndlingsepisode er "Heavenly Puss" :-)
Episoden skremte meg da jeg var liten, men jeg har blitt tøffere med åra ;-)

//Google.
Det finnes også en film med disse to rakkerne. Den er ikke så bra, men det er noe jeg kan se for jeg så den mange ganger i barndommen (bestemor hadde den på vhs). Det var mange artige sanger i den også, og jeg husker jeg likte spesielt "Jeg savner deg" ( <-- engelsk versjon, jeg har bare sett den på norsk).

Man kan finne mange episoder på youtube, men jeg prøver å få meg alle på DVD. Har allerede noen av samlingene demmes :-)

//Google.
Tom & Jerry
Always In My Heart :-)

Ingen kommentarer: