søndag 1. mai 2011

Supernatural

Vil du se en morsom, spennende og noen ganger ekkel serie? Hehe, og ikke glem eye-candy.. "Supernatural" har alt av det. En serie om to brødre (Sam og Dean) som slåss mot det unaturlige. 

Det tok sin tid før jeg starta å se på serien, men når en episode var sett, var det gjort. Da måtte jeg se alt. En av grunnene til at jeg fortsatte var Jensen Ackles aka. Dean Winchester.

Jensen Ackles! YUM!!
Jared Padalecki ;) (Sam)
Serien er nå på sin sjette sesong og det er like spennende enda. For de få som ikke har sett serien enda, så vil jeg ikke avsløre noen ting. Men jeg anbefaler den sterkt! Og jeg må bare vise denne morsomme videoen av Jensen som har det litt morro på settet, haha! Det der.. kaller jeg drømmemannen!

Og jeg må jo ikke glemme å nevne to av mine andre favoritt karakterer!!

Jim Beaver som Bobby Singer! Man må bare digge Bobby..
Ingen Supernatural uten BOBBY!!
Misha Collins som Castiel! Haha, jeg ler så godt av denne skjønningen!
Han er så seriøs i serien, men egentlig helt motsatt! Søt, søt, søt!




Ingen kommentarer: