mandag 9. mai 2011

Up / Se Opp

Disney Pixar kan virkelig sine saker når det kommer til magi. Denne filmen er en av de aller beste filmene i verden (etter min, og mange andres mening). "UP" må sees og det beste er at den kan sees av alle aldre. Pappaen min syntes den filmen var helt fenomenal! Han lo godt når vi så den sammen og anbefaler den til mange han snakker med.

// Google.

En kjærlighetshistorie fylt av eventyr, morsomme figurer, latter og kanskje litt tårer (for meg i allefall). Gamle Carl Fredricksen flyr avgårde sammen med lille Russel og på veien møter de Dug og Kevin! De to er mine favoritt karakterer fra filmen. Jeg digger lydene til søte Kevin og ler godt av vitsene til Dug.

// Google.
Filmmusikken er også helt herlig! "Married Life", "We're In The Club Now" og "Up With Titles" er søte sanger laget av Michael Giacchino. Passer perfekt!

Ingen tvil om du kommer til å like den. Jeg kan nesten vedde på det!! Den fungerer på både norsk og engelsk, jeg har sett den på begge og liker begge språkene like bra. Vitsen til Dug (eller Hund på norsk) er faktisk enda morsommere på norsk ;-)


Ingen kommentarer: