mandag 9. mai 2011

Tangled / To På Rømmen

Jeg gledet meg så sinnsykt når jeg så denne filmen kom. Den virket så utrolig morsom og spennende. Og jeg hadde rett ;-)

// Google.
"Tangled" handlet ikke om det jeg trudde den kom til å handle om (jeg ser ikke på trailere). Men jeg ble absolutt ikke skuffet. Figurene i filmen er så morsomme! Jeg elsker den lille kameleonen Pascal! Og hesten Maximus!

Pascal                                                         Maximus
Jeg trur ikke det finnes én Disney Pixar film som jeg ikke gråter til, eller som ikke gjør meg rørt. Nevn én Disney film som ikke har magi i seg! Jeg elsker det!!

Og igjen, selvfølgelig må jeg nevne musikken. Jeg liker spesielt sangen "I See The Light" laget av Alan Menken, sunget av Mandy Moore og Zachary Levi.


Ingen kommentarer: